fredag den 19. december 2014

Arbejdsdag 93 - Projekt FarsJul

Ja, det er over 2 måneder siden sidst, men når dagene ligner hinanden i hverdagene uden børnene, og jeg hygger mig for meget til at skrive med ungerne på besøg, så går der noget tid...
Men nu vil jeg dele en ting med jer : Projekt FarsJul - Jeg vil for første gang i mange mange år, holde jul for mig selv. Ingen ynk eller noget, for jeg har set frem til det i noget tid.. Ungerne er hos deres mor, og jeg er blevet tilbudt andre muligheder, men jeg har virkelig lyst til at holde en hel juelaften for mig selv. Det skal siges, at ungerne kommer dagen efter og holder jul med deres far, så det misser jeg ikke. Og jeg har tænkt mig at stå op og spise et solidt julemorgenmåltid, hygge med forberedelser og ellers få dagen til at gå med madlavning, julehygge, se juletv og gøre det sædvanlige, bare uden de konstante kommentarer "Skal vi snart åbne gaver ?", "Skat, jeg har glemt ____, kører du ikke lige over og køber ?" og mange andre..
Jeg skal kort sagt bare hygge, og jeg har god erfaring indenfor faget..
Og jeg vil naturligvis skrive om forløbet her :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar