lørdag den 20. december 2014

Fridag 39 - Tiltagende julehygge

Ja, det er bare jul i Hedemarken, men der mangler jo en lille smule sne.. Istedet vælter regnen ned i store doser.. Og så kigger solen frem og så regner det sgu igen..

Jeg nåede dog over i Rema, og i BytteBiksen, så jeg er endnu mere klar til Jul - Jeg fik næsten købt alt, hvad jeg manglede..

Jeg har da både And, Flæskesteg og medister, kartofler, grønlangkål og rødkål, drikkevarer med både kork og skruelåg, samt dessert - Tjek tjek og tjek..

Nu har jeg sågar testet diverse nisseøl, og vinderen er den fra Rema1000 ( På billedet er det Aldis, og den er da okay, men stadig ikke helt rigtig..)

Og juledugen er kommet på, og de fantastiske IKEA lys er fremme, og tilmed jule servietter..

Jeg har fundet julefilm frem, spillet julemusik den sidste uges tid og da Filippa sang Luciasangen, efterfulgt af Albertslundssangen i torsdags, var jeg for første gang i lang tid i højt, fnisende julehumør...

Men vejret udenfor er ikke så juleagtigt, så jeg fandt en Youtube video frem med TV Pejs. Jeg har jo ikke ildsted eller kakkelovn, så jeg må nøjes og på trods af illusionen hygger det meget godt...

Nu er jeg i hyggeland, og har lige fået julekort fra mine forældre - Tak for det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar